8 Ağustos 2012 Çarşamba

Tavuklu Göbek Salata


Merhabaaaa:) Böyle değişik bir salata yapsam ama ne yapsam dediğiniz anlarda da blogum fikir versin istedim ve favorim olan göğüs etinin başrollerde olduğu bir salata tarifiyle geldim :) Genel olarak bloguma bakıldığında göğüs etinin benim için ne kadar önemli olduğunu anlamamak imkansız.Börekten salataya her türlü  versiyonunu denediğim tavuklu tariflerimden hep olumlu sonuçlar almam sanırım beni biraz yönlendirdi ve yine bir tavuklu tarif buldum :)
 Ağır ve emekli yemeklerle dolu bir sofrada  çok pratik ve çok lezzetli bir garnitür olsun derseniz yapmanız gereken bir miktar tavuk göğüsünü haşlayıp didikledikten sonra kornişon turşu , mısır  ve ıceberg denilen göbek salatayı  mayonez ve yoğurtla karıştırıp bir salata tabağına almak :) Ne kadar göğüs eti ne kadar  turşu filan bu tarifi ölçülü vermek istemedim çünkü ne ölçüde salata yapmak isterseniz tadarak oranlayabilceğiniz bir tarif diye düşündüm. yinede sormak istedikleriniz olursa aşağıdaki ve sağ taraftaki yorum kutularından dan veya da nlbuse@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Afiyet olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder