25 Eylül 2011 Pazar

Topidik :)

 Bu tatlıyı 5 dk . da yaptım  3 dk.da bitti :) Özellikle 5 çayı menüsünde olmasını kuvvetle öneriyorum . Kahvenin yanında o kadar lezzetle ve keyifle tüketiliyor ki iyiki yapmışım dememek elde değil ...Petibör bisküviylede yapılabilen bu tarifi ben  cheesecake yapmak için aldığım burçak bisküvilerle yaptım.
  • 2 paket burçak bisüvi (ya da petibör bisküvi )
  • 3 kaşık pudra şekeri
  • 3 kaşık kakao
  • 1 paket vanilya
  • 50 gr kadar margarin
  • Ele yapışmayacak bir karışım olmasını sağlayacak kadar süt
  Bisküvileri parçaladıktan sonra tüm malzemeyi ekleyerek bir karışım elde ettim . Daha sonra yaptığım topların bir kısmını  muhteşem teyzemin bana taaa ordu'dan gönderdiği muhteşem fındık ezmesine buladım . Bir kısım karışımada  kahve tadını çok sevdiğim için 1 tatlı kaşığı kadar kahve katarak top şekline getirdim ve servis tabağıma dizdim. Fındık yerine hindistan cevizinede batırabilirdim yada eritilmiş çikolatayada batırabilirdim  bir çok alternatif var tabiki ama benim tercihim bunlar oldu .kahveyle beraber servis yaptığım bu sevimli toplar kısa bir süre içersinde  bitti:) Yani test edilmiş onaylanmış bir tariftir :) Herkese Afiyet olsunnnn... 

2 yorum:

  1. bu topları hatırlıyorum .gene kermesten çok güzel güzüküyorlardı ama malasef tadına bakamamıştım (çünkü sınıfımıza,bizim çocuklara ikram etmiştim )hepsinin yüz ifadesinden çok beğendikleri belli oluyordu :) baktımda tarifi çok kolay ve malzeme bende hep bulunur en kısa zamanda deneyeyim
    +1ledim

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir tarif bencede yapmalısın Aslı'ya şimdiden afiyetolsun :)

    YanıtlaSil