29 Temmuz 2012 Pazar

BÖREK Mİ YAPSAM BÖREĞİ :)



   Merhabaaaa ; iftarı beklerken önce pilav eşliğinde tavuk sote yapmak amacıyla mutfağa girip, tavuk soteli,kaşarlı böreklerle çıktığım klasik bir ramazan gününde yine blogumdayım :) 
   Kaşarı fırında fazlaca kurutmuş olmamın dışında çok begendiğim ve beğenilen bu böreğim için 4 parça göğüs eti kullandım. Etleri küp küp doğradıktan sonra yarım çay bardağı su ve bir miktar tuz ile beraber pişene kadar ocakta kavurdum. DAha sonra 1 yemek kaşığı kadar salça, bir miktar kekik, bir miktar kırmızı biber ve bir miktar  karabiber eşliğinde nefis bir tavuk sote yaptım :) Daha sonra birde baktım dolapta milföy hamurum varmış, hemen böreğe dönmeliyim diye düşündüm ve sarıldım hamurlara :) Milföyleri biraz un yardımıyla inceltip genişlettikten sonra ortasına 2yemek kaşığı dolusu sote koydum ve bohça olarak kapattım. Bu şekilde tüm sote bitene kadar bir sürü sevimli böreğim oldu :) Böreklerimi üstlerine  hiç birşey sürmeden 170 derecede ısıttığım fırına verdim ve pembeleştiklerinde çıkarıp her böreğin üstünü kaşar peynirle kapladım. Ben kaşarları fazla eritip kızarttıktan sonra fırını kapattım size tavsiyem kaşar eridiğinde fırını kapatmanız :) Sıcakken servis yapmanızı önererek bu tarifimide afiyetle sonlandırıyorummm :)