6 Nisan 2012 Cuma

Muzlu Pasta

 Kardeşim benden kocaman bir yaşpasta istedi , kırar mıyım pamuğumu  ben anında mutfakta aldım soluğu ve bu pastam çıktı ortaya :) Hem meyveli hem çikolatalı güzel bir pasta oldu sanırım, henüz servis yapmadığım ve paylaşmak için sabırsız davrandığım  için dilim fotoğrafını koyamadım . Tarif ve fotoğraf için tekrar geleceğim ;)
Yeniden geldim:) İşte pastamın dilim fotoğrafı...Denenmiş onaylanmış pandispanya tarifi veriyorum size bu pasta için , çünkü kek dışında her ayrıntı hayal gücünüze göre değişebilir. Ben vanilyalı krema ile iç, krem şanti ile dış kaplama yaptım :)
Pandispanya için :
  • 3 yumurta
  • 3 yemek kaşığı kaynar su
  • 2 türk kahve fincanı şeker
  • 3 kahve fincanı un
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
Kaynar su mu ? Bu nerden çıktı ? dediğinizi duyar gibiyim ama olmaz demeyin şansınızı deneyin;) Afiyetolsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder