20 Mart 2012 Salı

PANKEK SARMA

Yine pankek yine tamamı benim uydurmam olan bir tarif . Seviyorum ben bu pankek olayını napabilirim :)
Bu seferde minyatür pankekler yaptım  son derece hafif bir kremayla sardım süper lezzetli bişey oldu :)
Pankek için 1.5 su bardağı süt, kek karışımı kıvamına gelmesini sağlayacak kadar un , 2 yemek kaşığı kakao, 1 paket kabartma tozu ve yarım su bardağı toz şekeri çırpma teliyle çırptım bu karışımdan krep tavasında ufak pankekler yaptım .Tavadan aldığım her pankeki sıcakken rulo haline getirip soğumaya bıraktım.Çünkü eğer açıkken soğurlarsa rulo yaparken çatlıyolar :) Küçük boy bir kepçe ile  yarım kepçe kadar karışımı tavaya dökerseniz kaşık sürmeden kendi kendie yayıldığı büyüklük ve kalınlığı ideal oluyor , eğer kaşık yardımıyla yayılcak bir hamur yaptıysanız bir miktar daha süt katarak seyreltmenizi tavsiye ederim çünkü bu pankeklerin biraz kalın olması gerekiyor , kaşıkla yaydığımızda bu kalınlığı elde edemeyiz.
Derin bir kabın içinde tarifine göre hazırlanmış bir paket krem şantiyle , yarım su bardağı pudra şekeri ve 200 gr labne peynirini çırptım . Nefis bir krema elde ettim.Hazırladığım ve rulo yapıp soğuttuğum pankekleri açarak içlerine bol miktarda krema koyup rulo sardım.İsteğe göre üstüne çikolata sosuyla hoş bir görüntü verebilrisiniz :) Afiyetolsunnnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder