12 Mart 2012 Pazartesi

Patatesli Börek


Bitmek bilmeyen kış mevsimi bugünde kendimi mutfakta bulmama sebep oldu :) Bahar mı geldi acaba dedirten iki günlük güneşli havadan sonra bu sabah yine kar kendini gösterdi. Baktım babacığımda hastalanmış evde dinleniyor , o zaman Buse hemen babanın keyfini yerine getircek birşeyler yapmalısın dedim :) Patatesleri haşlayıp ,soğan , yeşil biber , domates eşliğinde ocakta kavurdum biraz karabiber biraz kırmızı biber eklediğim iç harcımı, mayalı hamuru merdane yardımıyla açarak hazırladığım yufkaların tek kenarlarına koydum ,daha sonra  rulo sardım.Kol böreği yapar gibi uzun rulolar hazırladım ve yanyana fırın tepsisine dizdim. Üzerlerine yumurta sarısı sürdüm ve 180 derecedeki fırında 35 dakika kadar pişirdim :) Daha sonra sıcacıkkken servis yaptım ve babamdan koca bir 'aferin ' aldım :)Afiyetolsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder